Liebeskind schoenen, tassen en lederwaren

Liebeskind schoenen zijn elegante en mooie damesschoenen, tassen en andere lederwaren uit Duitsland. Ze komen uit Berlijn om precies te zijn. Liebeskind Berlin is dan ook de officiƫle naam van het merk.


Naast schoenen en laarzen maakt Lieberkind Berlin ook leren tassen, riemen, portemonnees en andere lederwaren. De Liebeskind schoenen en andere producten van dit merk worden over de gehele wereld verkocht.

Het zijn vooral jonge vrouwen uit grote steden die Liebeskind schoenen dragen. Die steden kunnen zich overal ter wereld bevinden want Liebeskind Berlin is een internationaal succesvol merk.

Aanbiedingen van Liebeskind

Kijk bij de onderstaande aanbiedingen van Liebeskind schoenen, laarzen, tassen en andere lederwaren om te zien wat er in Nederland allemaal aan Liebeskind schoenen en andere mode te koop is en wat deze Leibeskind artikelen hier kosten.


Bovenstaande aanbiedingen hebben vooral betrekking op Liebeskind tassen en portemonnees.

Liebeskind schoenen

Liebeskind schoenen zijn gemaakt van zacht leer. De zolen zijn sterk en duurzaam. De stijl van de schoenen en laarsjes is werelds en urban. Met studs e sieraden krijgen de schoenen een uniek design. Het zijn heel stijlvolle schoenen. Liebeskind maakt uitsluitend damesschoenen, maar ze bieden wel vele verschillende modellen en stijlen.

De collectie Liebeskind schoenen omvat veterschoenen, sandalen, slippers, veterschoenen, sneakers en laarzen. Het zijn echter de korte laarsjes van Liebeskind Berlin die het meest kenmerkend voor dit Duitse merk schoenen zijn.

Informatie Liebeskind

Liebeskind is een jong merk. Het werd in 2003 in Kreuzberg (West-Berlijn) opgericht door de broers John en Julian Rellecke en hun studievriend Semih Sminsek. Aanvankelijk was hun schoenenfabriekje een hobby die ze naast hun gewone werk uitoefenden. Maar hun eerste collectie schoenen sloeg zo aan dat ze van schoenen maken hun beroep konden maken.

Julian ging zich toen bezig houden met het ontwerpen en distribueren van de Liebeskind schoenen, Semih met de productie en de logistiek en John met de verkoop en marketing. Zo werd er door de drie jonge mannen in korte tijd een succesvol schoenenmerk uit de grond gestampt.